Politica de retur
1.In conformitate cu ordonanta O.U.G. nr. 34/2014, orice Client are dreptul de a returna produsul cumparat, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea coletului.
Conform OUG 34/2014, produsele alimentare constituie produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid si sunt exceptate de la dreptul de retragere.
2.Cu toate acestea, SC NOVA PROF DISTRIBUTION SRL, proprietarul magazinului online www.novadolce.ro, isi rezerva exclusiv dreptul de a lua in calcul posibilitatea de a returna produsele alimentare in termen, sau cele care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid dupa o anuntare in prealabil de catre Client la adresa de email:office@novadolce.ro sau prin completarea si transmiterea formularului de retur disponbil aici:
https://www.novadolce.ro/index.php?route=account/return/add
3.Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:
-Produse desigiliate.
-Produsele alimentare care se deterioreaza usor, au termen de valabilitate scurt si sunt sensibile la temperatura, diferente de umiditate, etc.; pentru acestea nu putem garanta depozitarea corecta din momentul in care s-a desfacut coletul, pana la termenul de retur.
4.Procedura retur
4.1.PASUL 1
Returnarea se face anuntand in prealabil intentia de retur, cu referire la numarul/ID comanda, printr-o sesizare scrisa prin una din cele 2 modalitati:
la adresa de email office@novadolce.ro, sau prin completarea formularului de retur de pe site, pus la dispozitie aici :
https://www.novadolce.ro/index.php?route=account/return/add
Returnarea si preluarea coletului de retur se va face numai dupa ce Vanzatorul va comunica in scris, pe e-mail sau SMS, acceptul sau cu privire la returul solicitat de Client.
4.2.PASUL 2
Se va face o solicitare catre firma de curierat de preluare a coletului retur de la adresa Clientului,stabilindu-se o zi, respectiv o adresa la care curierul va prelua coletul pentru retur.
4.3.PASUL 3
Clientul preda curierului coletul impreuna cu toate documentele primite inițial.Riscul deteriorarii coletului la transport, pe retur, apartine in intregime Clientului.Ca atare, in caz de deteriorare a produsului/produselor cu ocazia transportului de retur, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a nu acorda nici o despagubire si de a nu efectua returul produsului, chiar daca solicitarea de retur a fost realizata pe motiv de neconformitate a produsului.
4.4.PASUL 4
Suma achitata initial de Client va fi rambursata, in 14 zile calendaristice de la primirea integrala a coletului de retur la sediul Vanzatorului, numai in cazul in care Clientul a completat si transmis formularul de retur in prealabil si a primit acceptul Vanzatorului. Rambursarea se va face doar prin transfer bancar, la datele comunicate de Client.
Din aceasta suma se vor retine taxele de transport aferente returului. In cazul in care costul transportului initial, de tur a fost suportat de catre Vanzator, se vor retine toate taxele de trasport, tur/retur.
Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de catre Client.
4.5.Alte observații:
4.5.1.Se accepta returul numai in termen de 14 zile de la primirea coletului.
4.5.2.In colet se vor afla toate documentele primite initial in copie, precum si o nota scrisa ce va contine:contul, banca si numele complet al solicitantului pentru retur.
4.5.3.Puteti folosi formularul de retragere pus la dispozitie aici:
https://www.novadolce.ro/index.php?route=account/return/add
5.Colet returnat fara anunt in prealabil
5.1.In cazul in care nu se respecta procedura de returnare, iar Clientul trimite coletul retur fara notificarea prealabila a Vanzatorului,acesta,din urma, isi rezerva dreptul de a nu accepta returul.
5.2.In situatia in care un colet care a fost expediat de catre Vanzator nu este acceptat de catre destinatar fara un motiv invocat si fara anuntarea in prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, etc., Vanzatorul isi rezerva dreptul de a opera comenzile viitoare catre acelasi Client, doar cu plata integrala, in avans, inainte de livrare a tuturor acestor comenzi, inclusiv a costurilor de transport aferente. In cazuri repetate, neanuntate si nejustificate de refuzare a comenzii la livrare de catre acelasi destinatar Vanzatorul isi rezerva dreptul de a refuza procesarea oricarei comenzi viitoare catre Clientul in cauza.
6.SC NOVA PROF DISTRIUTION SRL, proprietarul magazinului online www.novadolce.ro, va incerca intotdeauna sa rezolve orice sesizare pe cale amiabila, prin intelegere intre cele doua parti. In acest sens va punem la dispozitie o adresa de email spre care puteti directiona orice sesizare sau reclamatie la care va vom raspunde in maxim 12 zile calendaristice:office@novadolce.ro
Eventualele litigii vor fi solutionate pe cale amiabila, in caz contrar vor fi propuse spre solutionare instantelor competente de la sediul Vanzatorului.