Informatii livrare
INFORMATII LIVRARE
1.Livrarea Bunurilor
1.1.Livrarea produselor comandate de pe site-ul www.novadolce.ro se va face prin intermediul serviciului de curierat.
1.2. Termene orientative de livrare:
-transmiterea comenzii la serviciul de curierat pana la 2 zile lucratoare de la inregistrarea comenzii in sistem
-termenul de livrare de catre serviciul de curierat intre 1 si 3 zile lucratoare de la data preluarea comenzii de la Nova Prof Distribution SRL
1.3.Costul transportului va fi suportat de Client/Cumparator dupa cum urmeaza:
-pentru comenzi pana in 500 RON tariful este de 25 RON,TVA inclus
-pentru comenzi intre 500 RON – 1000 RON tariful este de 35 RON,TVA inclus
-pentru comenzi peste 1000 RON transportul este gratuit.
- pentru categoria de FRISCA costul de transport se aplica dupa cum urmeaza (*modificarea se va face direct pe factura):
- comanda 1 bax - cost transport: 24 lei fara TVA
- comanda 2 bax-uri - cost transport: 37 lei fara TVA
- comanda 3 baxuri - cost transport: 51 lei fara TVA
- comanda peste 4 bax-uri - cost transport: 91 lei fara TVA
- pentru Discurile Dantelate, costul de transport se aplica dupa cum urmeaza (*modificarea se va face direct pe factura):
- comanda intre 2 - 3 seturi - cost transport 30lei fara TVA
- comanda intre 4-6 bax-uri - cost transport 37 lei fara TVA
- comanda peste 7 seturi: 41 lei fara TVA
- pentru Cutiile si Tavile de carton pentru torturi si prajituri, costul de transport se aplica dupa cum urmeaza (*modificarea se va face direct pe factura):
- comanda intre 2 -3 seturi - cost transport 32 lei fara TVA
- comanda intre 4 -6 seturi - cost transport 41 lei fara TVA
- comanda intre 7 -8 seturi - cost transport 46 lei fara TVA
Nota:
Costurile de transport mentionate mai sus sunt valabile doar pentru adresele de livrare care se afla in aria de acoperire a serviciului de curierat.Daca aceasta este in afara ariei de livrare,costul transportului va fi modificat si va fi comunicat telefonic Clientului/Cumparatorului.
1.4.Inainte de livrare agentul de curierat va informa telefonic sau prin SMS Clientul/Cumparatorul pentru a informa intervalul orar pentru livrare.
1.5.De asemenea, nu ne asumam raspunderea pentru eventualele intarzieri cauzate de firma de curierat.
1.6.In cazul in care Clientul/ Cumparatorul primeste un colet care prezinta lovituri, deteriorari,etc., are obligatia de a intocmi, impreuna cu agentul de livrari al firmei de curierat un proces verbal de constatare. Dupa deschiderea coletului, in cazul constatarii deteriorarii produselor, cumparatorul are obligatia de a anunta imediat Vanzatorul, in vederea rezolvarii situatiei.
2.Modalitate de Plata
Plata se va face in sistem ramburs,numerar,la primirea produselor comandate.
3.Transferul Proprietatii Bunurilor
Proprietatea asupra bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii de catre Client/Cumparator, in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier).